Venediktov about the plot of «Echo state» for «Russia 24»: last June did the «First channel». Maybe they turn

Chief editor of radio station «Echo of Moscow» Alexei Venediktov said on the air of «Rain» plot «Echo state» on TV channel «Russia 24».

Russian TV channel in his story told about the alleged cooperation of radio station «Echo of Moscow» with Western non-profit organizations before the presidential elections of 2018.

«It’s such a periodic impact on the «Echo of Moscow». Last June did the «First channel» exactly with the same bells and whistles and accusations – had the answer. Now it’s RT. Maybe they have a queue of some sort… Let’s wait for the next channel,» he said.

Venediktov said that the last time the response to the charge given by the shareholder of the station «Gazprom-media».

«The test was conducted «Gazprom-media» about the mention of receiving foreign money «Echo of Moscow». Our shareholder has reviewed and categorically denied that we are somehow connected with foreign financing. So this all was in June. And now repeated. Well, maybe they have not heard? Maybe each channel need to say? Well, we can talk, «Gazprom-media» let him speak», – he stressed.

Glavred «Echo» adding that such accusations, «real clinic».

In a plot «Russia 24» stated that the radio station was sold to «information weapons», Associated Press, Wall Street Journal, Sky News and other media. It is also alleged that employees of the radio station communicated with us officials «for use in media psychological methods of crowd control». Also propaganda channel said that the station is conducting «anti-state policies», although part of the holding «Gazprom-media».




Venediktov about the plot of «Echo state» for «Russia 24»: last June did the «First channel». Maybe they turn 13.10.2017

0
Октябрь 13th, 2017 by
36 queries